Maksetingimused
Kui Scandbags on kliendi krediidiinfo kinnitanud, on makseviisiks 14-päevase makseperioodiga arve. Lihtsaks juurdepääsuks saadetakse arve kliendi e-mailile.
Saatmiskulud
Kui arve lõppsumma on üle 200 €, on saatmine ühele Eesti aadressile tasuta. Kui klient vajab kauba kohaletoimetamist mitmele aadressile, võivad rakenduda lisakulud.
Kohaletoimetamise tingimused
Tellitud kaup toimetatakse määratud tarneaadressile äripakina. Scandbags tagab kauba kohaletoimetamise heas korras. Kui kaup on transpordi käigus kahjustatud või kaotsi läinud, võtab Scandbags täieliku vastutuse ning asendab tooted või tagastab kliendile kahjustatud või kadunud kauba eest raha.
Muud kulud
Scandbags ei võta lisatasusid, nagu arvelduskulud ja töötlemiskulud. Kuid kui klient soovib spetsiaalset kohaletoimetamise meetodit, võidakse nõuda lisatasusid.
Kliendi kohustus
Kliendi kohustus on tagada, et saadetud digitaalne mustand sisaldab õiget teavet, sealhulgas logo värvi, suurust ja paigutust. Kui klient märkab pärast tellimuse vormistamist vigu või erinevusi, peab ta sellest viivitamatult Scandbagsi teavitama, et vältida lisatasusid.
Kaebused
Juhul, kui saadetis sisaldab kahjustunud või defektseid tooteid, peab klient koheselt ühendust võtma Scanbagsi klienditeenindusega. Klient ei tohi ühtegi toodet tagastada enne kaebuse arutamist klienditeenindusega. Scandbags annab endast parima, et probleem lahendada ning klientide rahulolu tagada.
Tagastamisõigus
Hetkel ei paku Scandbags tellitud toodete tagastamise õigust. Kui aga tootmine pole veel alanud, püüab Scandbags võimaluste piires täita kliendi soovi tehing tühistada. Kui tellimusega on juba tekkinud kulud, siis esitatakse kliendile vastav arve.
Hinnateave
Kõik märgitud hinnad on ilma käibemaksuta.
Omandi kinnipidamine
Kliendile müüdud kaubad jäävad Scandbagsi omandisse kuni arve täieliku tasumiseni. Kui makse on laekunud, võtab klient kauba täieliku omandiõiguse.